مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-07اقتصادي

نگاه بدبینی به بخش خصوصی را از میان برداریم


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تاکید بر این که باید نگاه بدبینی به بخش خصوصی را از میان برده و به این بخش اعتماد کنیم، یادآور شد: - بخش خصوصی ایران توانمندی های بسیاری داشته و هر کجا که تولید داخل فراهم نبوده و تکنولوژی تولید را در اختیار نداشتیم، بخش خصوصی وارد عمل شده و امروز "ساخت داخل" توسط متخصصان داخلی در ابعاد مختلف اتفاق افتاده است.

صابر پرنیان، سه شنبه، 18 بهمن ماه، در مراسم بهره برداری از شرکت سپهر یراق پارسیان واقع در شهرک شهید سلیمانی تبریز، با اشاره به ارزش و جایگاه کار سرمایه گذاران در استان، اظهار کرد: اگر سرمایه گذار این میزان مبلغ را در بازارهای غیرمولد هزینه می کرد قطعا 10 برابر افزایش سرمایه داشت اما در این واحد تولیدی سرمایه گذاری کردند تا خیر و برکت آن شامل حال جامعه شود.

وی با تاکید بر این که تبریز، شهر تجارت و صنعت بوده و 130 قبل در دوره صفویه، 100 نفر از تجار و صنعتگران تبریزی مامور شدند تا شهری مثل اصفهان را به شهری تجاری و صنعتی تبدیل کنند، یادآور شد: البته 20 سال قبل تمامی این قطعه ها و حتی درب نوشابه ها وارداتی بودند و خود نوشابه به صورت سهمیه ای در کشور توزیع می شد و حسرت می کشیدیم که آیا توان تولید این قطعات را خواهیم داشت؟ وی با بیان این که در حوزه تولید فولاد با گذر از ژاپن از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه بدبینی به بخش خصوصی را از میان برداریم

نگاه بدبینی به بخش خصوصی را از میان برداریم