مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-07فرهنگي

از «کت چرمی» تا «هوک» در دومین روز جشنواره فیلم فجر اصفهان


در دومین روز برگزاری سیزدهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان، فیلم های سینمایی «کت چرمی» و «شماره 10» و فیلم های «آه سرد» و «هوک» در سینما فلسطین و پردیس سینمایی ساحل اکران می شوند.

- از کت چرمی تا هوک در دومین روز جشنواره فیلم فجر اصفهان ایسنا/اصفهان در دومین روز برگزاری سیزدهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان، فیلم های سینمایی کت چرمی و شماره 10 و فیلم های آه سرد و هوک در سینما فلسطین و پردیس سینمایی ساحل اکران می شوند.

نمایش فیلم های چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در اصفهان، امروز (سه شنبه 18 بهمن ماه) با نمایش فیلم های کت چرمی ساخته حسین میرزا محمدی و شماره 10 اثری از حمید زرگرنژاد در سینما فلسطین و فیلم های آه سرد به کارگردانی ناهید عزیزی صدیق و هوک ساخته حسین ریگی، در پردیس سینمایی ساحل ادامه پیدا می کند.

کت چرمی یکی از پر بازیگرترین فیلم های این دوره از جشنواره فیلم فجر و یکی از فیم هایی که در فهرست همه دنبال کنندگان جشنواره فیلم فجر قرار دارد کت چرمی و حضور نام جواد عزتی در فهرست بازیگرانش است که این فیلم را به گزینه های مناسب برای تماشا تبدیل می کند.

این فیلم اولین تجربه فیلم بلند حسین میرزا محمدی است که از دنیای فیلم کوتاه پا به سینما گذاشته و با فیلم کوتاه ماشوم توجه منتقدان و جشنواره های داخلی و خارجی را جلب کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «کت چرمی» تا «هوک» در دومین روز جشنواره فیلم فجر اصفهان

از «کت چرمی» تا «هوک» در دومین روز جشنواره فیلم فجر اصفهان