مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-07پزشكي

بهره مندی قریب به 6000 زوج نابارور در یزد از خدمات بیمه سلامت


مدیر کل بیمه سلامت استان یزد از بهره مندی قریب به شش هزار زوج نابارور در استان یزد از خدمات بیمه سلامت از ابتدای سال تاکنون و موفقیت درمان حدود دو هزار مورد از آنها خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل بیمه سلامت استان یزد از بهره مندی قریب به شش هزار زوج نابارور در استان یزد از خدمات بیمه سلامت از ابتدای سال تاکنون و موفقیت درمان حدود دو هزار مورد از آنها خبر داد.

دکتر محمد دریجانی ظهر امروز سه شنبه 18 بهمن در نشست با اهالی رسانه حمایت از بیماران صعب العلاج را از رویکردهای جدی بیمه سلامت در استان یزد خواند و با بیان این که یزد از این لحاظ جزو استانهای پیشتاز در کشور است، اظهار کرد: صندوق حمایت از بیماران خاص از اواخر آذرماه سال جاری راه اندازی شده و تاکنون بالغ بر سه میلیارد تومان کمک هزینه به بیماران خاص و صعب العلاج در استان یزد پرداخت کرده است.

وی با بیان این که در حوزه سلامت دولت اقدامات شاخص و مهمی را در دستور کار دارد، گفت: بیمه سلامت تا 70 درصد از تعرفه درمان ناباروری را در راستای جوانی جمعیت تقبل می کند که در این رابطه از ایتدای امسال تاکنون پنج هزار و 961 زوج در استان با مجموع هزینه 20 میلیارد تومان تحت حمایت قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی قریب به 6000 زوج نابارور در یزد از خدمات بیمه سلامت

بهره مندی قریب به 6000 زوج نابارور در یزد از خدمات بیمه سلامت