مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 15:352023-02-07پزشكي

کردستان بە عنوان پایلوت در حوزە درمان سرطان شناختە شود


نمایندە مردم سنندج، کامیاران و دیواندرە گفت: از مجموعە وزارت بهداشت انتظار می رود کە کردستان را نقطەیابی و در حوزە درمان سرطان بە عنوان پایلوت منطقە غرب کشور شناختە شود.

- محسن فتحی امروز (18بهمن) در جلسە شورای اداری استان کردستان کە با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش علوم پزشکی اظهار کرد: یکی از خواستەهای ما توسعە نظام سلامت بود کە همانگونە کە شاهد هستیم در یک سال و نیم گذشتە اقدامات مفیدی صورت گرفتە است.

وی عنوان کرد: از مجموعە وزارت بهداشت انتظار می رود کە کردستان را نقطەیابی و در حوزە درمان سرطان بە عنوان پایلوت منطقە غرب کشور شناختە شود.

فتحی با اشارە بە افتتاح مرکز پیوند مغز استخوان بیمارستان بعثت و بخش پت اسکن بیمارستان کوثر سنندج در ادامە بیان کرد: کردستان دارای زنجیرە کامل تشخیص تا درمان را در استان دارد کە همین امر سبب امیدآفرینی در بین مردم منطقە و رونق توریست درمانی در استان شود.

نمایندە مردم سنندج، کامیاران و دیواندرە در ادامە بە ساخت بیمارستان کامیاران اشارە و ادامە داد: باتوجە بە اینکە این طرح کلنگ زنی و دارای ردیف بودجە است، اما هیچ پیشرفتی نداشتە و نیازمند اختصاص بودجە کافی است.

وی بر ضرورت ایجاد دانشکدە داروسازی در سنندج تاکید و یادآور شد: باید نسبت بە ایجاد دانشکدە داروسازی اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان بە عنوان پایلوت در حوزە درمان سرطان شناختە شود

کردستان بە عنوان پایلوت در حوزە درمان سرطان شناختە شود