مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 15:352023-02-07اقتصادي

110 پروژه عمرانی و اقتصادی در بروجرد با 780 میلیارد تومان اعتبار شد


همزمان با دهه فجر 110 پروژه عمرانی و اقتصادی در بروجرد با 780 میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، فرهاد زیویار استاندار لرستان ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه های افتتاحی دهه فجر این شهرستان، ضمن تبریک چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز چندین پروژه از جمله پروژه های اقتصادی در حوزه صنایع خانگی، صنایع موادغذایی و صنعت موتورسیکلت کلنگ زنی و به بهره برداری رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: به سنت سال های گذشته، در دهه فجر امسال نیر مسوولان حوزه اجرایی استان کارنامه ای از برنامه ها و اقدامات خود را به اطلاع عموم می رسانند.

استاندار لرستان مجموع اعتبارات پروژه های افتتاحی بروجرد را 780 میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: این میزان اعتبار برای 110 پروژه مختلف عمرانی و اقتصادی است.

زیویار بیان داشت: ساخت برخی از این پروژه ها از سال های قبل نیمه تمام مانده بود که خوشبختانه در دهه فجر امسال تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی استعداد بخش صنعت شهرستان بروجرد را خوب عنوان و تصریح کرد: در این شهرستان کارهای خوبی به ویژه با روی کارآمدن دولت سیزدهم انجام شده است.

نماینده عالی دولت در لرستان با بیان اینکه دولت مصمم است که از کارخانه نساجی بروجرد حمایت کند، افزود: 158 میلیارد تومان در بخش صنعت برو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 پروژه عمرانی و اقتصادی در بروجرد با 780 میلیارد تومان اعتبار شد

110 پروژه عمرانی و اقتصادی در بروجرد با 780 میلیارد تومان اعتبار شد