مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 15:352023-02-07سياسي

چرخه بازگشت فرد معتاد به جامعه کامل شود


اگر مرکز جامع توانمندسازی صرفاً به محلی برای جمع آوری و اسکان معتادین تبدیل شود، نمی تواند مأموریت اصلی خود را به نتیجه برساند و لازم است که برای بهتر شدن وضعیت معتادین بهبودیافته و برای تکمیل چرخه بازگردانی آن ها به بدنه جامعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آیین بهره برداری از مرکز جامع توانمندسازی استان اصفهان اظهار کرد: مطالبه زیادی برای این مجموعه بود و با همدلی و مساعدت همه دستگاه های مرتبط استان، امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

وی افزود: علی رغم همه تلاش ها، اما یک بخشی از فعالیت هایی که در جمهوری اسلامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر انجام شده، ناتمام مانده است که باید تکمیل شود و آنگونه که باید و شاید به موضوع توانمندسازی و درمان معتادان متجاهر و مباحث اعتیاد پرداخته نشده است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: یک بخشی از اقداماتی که در سیاست های کلی نظام در مبارزه با مواد مخدر تعریف شده، اقدامات سلبی و سخت افزاری است که شامل جلوگیری از قاچاق مواد مخدر و مبارزه با تیم ها و باندهای مافیایی قاچاق مواد مخدر است.

استاندار اصفهان اضافه کرد: یک بخش و محور اصلی دیگر در بخش اجتماعی و فرهنگ سازی است که دیدگاه مردم نسبت به معتادین تغییر پیدا کند و بدانند که او یک فرد بیمار است که به درمان نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخه بازگشت فرد معتاد به جامعه کامل شود

چرخه بازگشت فرد معتاد به جامعه کامل شود