مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 15:402023-02-07سياسي

همیشه در سیاست گذاری ها، جایگاه علم و اندیشه بسیار ویژه بوده است


معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: با مرور 4 دهه پس از انقلاب، می بینیم خط راهبردی علم و اندیشه هیچ گاه یک خط انزوا و حاشیه ای نبوده، - ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: با مرور 4 دهه پس از انقلاب، می بینیم خط راهبردی علم و اندیشه هیچ گاه یک خط انزوا و حاشیه ای نبوده، یعنی همیشه در نگاه کلان و سیاست گذاری ها، حوزه علم و اندیشه بسیار ویژه و قابل توجه بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد امروز 18 بهمن در مراسمی که به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی و اولویت های پیش رو در سازمان مرکزی جهاددانشگاهی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود.

در طول 15 سال مبارزه امام خمینی (ره) به رغم تمامی حمله ها، هجمه ها، خیانت ها، ترورها و جنگ های روانی علیه ایشان و انقلاب، هیچ کس تاکنون مدعی نشده است که در جریان مبارزات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) وابستگی سیاسی، اقتصادی، نظامی، اجتماعی به یکی از کشورهای خارجی داشته است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با نگاه توحیدی و باوری که به مردم سالاری دینی داشتند، با بسیج ظرفیت های مردمی و رهبری دینی خودشان جریان مبارزات را پیش بردند و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همیشه در سیاست گذاری ها، جایگاه علم و اندیشه بسیار ویژه بوده است

همیشه در سیاست گذاری ها، جایگاه علم و اندیشه بسیار ویژه بوده است