مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-07سياسي

شهرداری در خط مقدم خدمت به مردم/ارائه بیش از 200 خدمت به شهروندان در یک سال


رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه شهرداری خط مقدم خدمت به مردم است، گفت: شهرداری یزد در طول سال بالغ بر 200 خدمت را به صورت شبانه روز به مردم ارائه می کند.

- ایسنا/یزد رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه شهرداری خط مقدم خدمت به مردم است، گفت: شهرداری یزد در طول سال بالغ بر 200 خدمت را به صورت شبانه روز به مردم ارائه می کند.

عزیزالله سیفی پیش از ظهر امروز در آیین بهره برداری از طرحهای عمرانی منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: شهرداری یزد در طول سال بالغ بر 200 خدمت را به صورت شبانه روز به مردم ارائه می کند.

وی با بیان اینکه طرح های عمرانی بیش از هر اقدام دیگری در سطح شهر به چشم می آید، افزود: در ابتدای فعالیت شورای اسلامی شهر یزد، سعی کردیم طرحهای نیمه تمام را به پایان برسانیم، یکی از مهمترین این طرحها زیرگذر شهدای نعیم آباد بود که با وجود تمام مشکلات و کمبودهایی که در منابع و اعتبارات آن وجود داشت، در زمان اعلام شده به بهره برداری رسید.

سیفی با اشاره به اینکه شهرداری در خط مقدم خدمت به مردم است، گفت: ابتدای امسال سیل بسیار بزرگی در شهر یزد اتفاق افتاد و مشکلات جدی به واسطه این سیل به وجود آمد که جبران هر یک از آن ها زمان و هزینه بسیار زیادی را به دنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری در خط مقدم خدمت به مردم/ارائه بیش از 200 خدمت به شهروندان در یک سال

شهرداری در خط مقدم خدمت به مردم/ارائه بیش از 200 خدمت به شهروندان در یک سال