مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 15:552023-02-07اقتصادي

ارتقای ایمنی کارگاه های کشور با استفاده از ظرفیت شوراهای صنفی


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ایران در مسیر ارتقای فرهنگ ایمنی و بهداشت کار، توانسته روند کاهشی نرخ آسیب های شغلی در کارگاه های مشمول قانون کار را طی سال های اخیر استمرار دهد گفت: - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ایران در مسیر ارتقای فرهنگ ایمنی و بهداشت کار، توانسته روند کاهشی نرخ آسیب های شغلی در کارگاه های مشمول قانون کار را طی سال های اخیر استمرار دهد گفت: در این مسیر شاهد کاهش 15 درصد نرخ آسیب های شغلی هستیم.

در خصوص شاخص تعداد کارگران فوت شده به ازای 100 هزار کارگر در پایان سال 1400 کاهش نرخ حدود 17 درصدی را شاهدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صولت مرتضوی در مراسم تبادل مقاوله نامه ایمنی و بهداشت شغلی که به صورت ویدیوکنفرانسی با مدیرکل آی.

ال.

او برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مردم ترکیه و سوریه که شمار زیادی از هموطنانشان در زلزله اخیر جان باختند گفت: بسیار مفتخرم که در 44 سالگی پیروزی انقلاب و دهه مبارک فجر، استقرار، استقلال و دهه تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی، اکنون در اتفاقی میمون و مبارک آیین رونمایی از الحاق جمهوری اسلامی ایران به مقاوله نامه ایمنی و بهداشت شغلی را خواهیم داشت.

وی افزود: ایران به تاسی از اصول و ارزش های انسانی و الهی و با تکیه بر تاریخ و تمدن درخشان خویش، ضمن پاسداری از اصول و ارزش های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای ایمنی کارگاه های کشور با استفاده از ظرفیت شوراهای صنفی

ارتقای ایمنی کارگاه های کشور با استفاده از ظرفیت شوراهای صنفی