مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 16:102023-02-07اقتصادي

برنامه ریزی برای کاهش 50 درصدی تصادفات رانندگی


رییس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای گفت: مقرر شده است در مدت زمان سه سال آینده با همکاری سازمان با دستگاه هایی مانند پلیس، اورژانس و هلال احمر بتوانیم 50 درصد از تلفات رانندگی را کاهش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داریوش امانی - معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح 10 باب قرارگاه و پاسگاه پلیس راه در استان های سراسر کشور گفت: با زیرساخت هایی که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به راهنمایی رانندگی، راهور جمهوری اسلامی و دستگاه های همکار ارائه داده، تمام تلاش ما این است که خدمت صادقانه و بی منت به هموطنان ارائه شود.

وی با بیان این که باید جلوی موازی کاری ها گرفته شود، افزود: دستگاه های خدمت رسان باید کنار هم کار کنند تا بهره وری افزایش پیدا کند، اگر فرماندهی واحد وجود داشته باشد و همه دستگاه ها از جمله فرماندهی پلیس راه، هلال احمر و راهدارخانه در کنار هم در جاده های کشور به صورت حجمی همه حضور داشته باشند، حتماً در خدمت رسانی به کاربران جاده ای اثرگذاری بهتری دارد.

رییس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای با بیان این که باید مدیریت سامانه اتفاق بیفتد، گفت: باید یک شماره تماس واحد از تمام ارگان های خدمت رسان حمل ونقل جاده ای به عنوان شماره اضطراری به کاربران جاده ای اعلام شود و فرماندهی این کار با پلیس است و پلیس هماهنگ کننده ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای کاهش 50 درصدی تصادفات رانندگی

برنامه ریزی برای کاهش 50 درصدی تصادفات رانندگی