مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 16:252023-02-07اقتصادي

توسعه روستاها عامل خودکفایی در تولید است/ اجرای 44 پروژه در نکا


فرماندار نکا با اشاره به محرومیت زدایی در سطح روستاها گفت: توسعه و عمران روستاها می تواند زمینه خودکفایی در بخش تولید محصولات کشاورزی را ارتقا دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا بابایی عصر سه شنبه در مراسم افتتاح طرح هادی روستای زرندین سفلی نکا افزود: توسعه و عمران روستاها در دولت سیزدهم از جمله اولویت های مورد توجه است که به مراتب افزایش تولید و اشتغال زایی روستایی می تواند زمینه ی توسعه کشور و خودکفایی در بخش تولید را به همراه داشته باشد.

وی همچنین اجرای طرح های هادی در روستاها را زمین رفع محرومیت در بین مردم روستا عنوان کرد و بیان داشت: میزان رضایت مندی مردم پس از انقلاب با عملکرد ماندگار دولت به مراتب افزایش یافته است.

به گفته ی فرماندار نکا در ایام دهه فجر 44 پروژه به ارزش 451 میلیارد تومان در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود که در بازه زمانی هفته دولت تا دهه فجر رقم بسیار قابل ملاحظه ای است.

بابایی اضافه کرد: اتفاقات بسیار خوبی در حوزه توسعه شهری و روستایی رقم خورده است به طوری که هیچ روستایی در شهرستان نکا از پروژه های در حال اجرا محروم نمانده است.

فرماندار نکا با بیان اینکه عزم دولت بر این است که مشکل آب شرب کل روستاها تا پایان سال 1402 حل شود متذکر شد: به شما قول می دهم تا پایان هفته ی دولت 1402 مشکلات آب شرب روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روستاها عامل خودکفایی در تولید است/ اجرای 44 پروژه در نکا

توسعه روستاها عامل خودکفایی در تولید است/ اجرای 44 پروژه در نکا