مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 16:252023-02-07سياسي

تولید بیش از 100 هزار مقاله علمی در دانشگاه مازندران


رییس دانشگاه مازندران به سطح بالای تولید علم در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: تعداد مقالات دانشگاه مازندران بیش از 100 هزار مقاله است، 472 کتاب تاکنون در دانشگاه مازندران چاپ شده است و 2 درصد تولید علم دنیا در کشور ما صورت می گیرد.

- حشمت الله علی نژاد در جشن طلوع فجر انقلاب که در بابلسر برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بزرگ ترین انقلاب در طول تاریخ بوده است، در انقلاب های گذشته معنویت مغفول مانده بود و مردم را کنار زدند اما انقلاب اسلامی با انتخابات های متعدد و تکیه بر مردم متمایز شد .

وی خصوصیات بارز امام راحل را برشمرد و گفت: پاکی، پرهیزکاری، معنویت، شجاعت، حکمت، عقلانیت، صداقت و توکل بر وعده های الهی از جمله خصوصیات بارز امام رحمت الله علیه بوده است .

علی نژاد فاصله گذاری میان طرح جمهوری اسلامی و مردم داری غربی را یکی از اقدامات مهم امام راحل دانست و یادآور شد: اصرار بر عدالت اقتصادی، رعایت حال ضعفا، نفی ظلم و ظلم پذیری و تاکید بر مردمی بودن نشان از معرفت امام خمینی بوده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه مازندران بزرگ ترین مرکز آموزش عالی با 50 سال سابقه است و این دانشگاه در سال 1358 با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ایجاد شد، خاطرنشان کرد: 6 دانشگاه به تدریج از دانشگاه مازندران جدا شدند که عبارتند از دانشگاه منابع طبیعی گرگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 100 هزار مقاله علمی در دانشگاه مازندران

تولید بیش از 100 هزار مقاله علمی در دانشگاه مازندران