مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 16:552023-02-07اقتصادي

سهمیه سوخت کشاورزی در خوزستان 14 درصد افزایش یافت


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در سال جاری میزان سوخت مصوب خوزستان در بخش کشاورزی 260 میلیون لیتر است که نسبت به سال گذشته 14 درصد افزایش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تورج نوروزی بعد از ظهر امروز سه شنبه در گفت وگویی رسانه ای بیان کرد: سهمیه سوخت کشاورزی باید به صورت سالانه و بر اساس سطوح کشت تخصیص یابد؛ همچنین تخصیص سوخت به استان ها از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بر اساس تعداد ادوات کشاورزی نیست بلکه بر اساس سطوح کشت صورت می گیرد.

وی افزود: در سال گذشته از سوی شرکت پخش فرآورده های نفتی به صورت علی الحساب و ماهانه به میزان 228 میلیون لیتر سوخت برای تراکتورها، کمباین ها و تیلرها اختصاص یافت در صورتی که 270 میلیون لیتر سوخت نیاز خوزستان در این بخش بود.

نوروزی اظهار کرد: در سال جاری با پیگیری ها و همکاری مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی و شرکت پخش فرآورده های نفتی، میزان سوخت مصوب استان 260 میلیون لیتر است که سهمیه یک سال زراعی (از مهرماه 1401 تا شهریورماه 1402) است و این میزان نسبت به سال گذشته 14 درصد افزایش دارد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه با افزایش سهمیه دیگر دغدغه ای برای فصل برداشت نخواهیم داشت، ادامه داد: میزان مصرف سوخت با توجه به میزان کارکرد هر دستگاه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه سوخت کشاورزی در خوزستان 14 درصد افزایش یافت

سهمیه سوخت کشاورزی در خوزستان 14 درصد افزایش یافت