مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 17:052023-02-07سياسي

گام بلند دانشگاه صنعتی اصفهان در تبلور نوآوری صنعت


دانشگاه صنعتی اصفهان باید در حوزه نظام نوآوری کشور نیز نقش آفرینی کند و به همین دلیل اولین گام را با افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان برداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدعلی میبدی رییس دانشگاه صنعتی اصفهان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه دانشگاه صنعتی اصفهان به یکی از دانشگاه های برتر در سطح کشور تبدیل شده است، اظهار داشت: وظیفه امروز چهره های دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان پرورش نیروهای نوآور و مشوق های این زمینه است.

وی ادامه داد: دانشگاه صنعتی اصفهان در عرصه های مختلف فعال است اما نیاز است که در حوزه نظام نوآوری کشور نیز نقش آفرینی کند و به همین دلیل نخستین گام را با افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان برداشته است.

میبدی تصریح کرد: در دانشگاه صنعتی اصفهان درخواست کمک از تمام متخصصین داریم و به دنبال آن هستیم که سیاست گذاری نوآوری را با تعریف جدید ارائه کنیم.

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: باید تبلور نوآوری را در صنعت ببینیم و اولین گام می تواند افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند دانشگاه صنعتی اصفهان در تبلور نوآوری صنعت

گام بلند دانشگاه صنعتی اصفهان در تبلور نوآوری صنعت