مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 17:052023-02-07سياسي

نشست نخبگان بخش کشاورزی برگزار شد


همزمان با ششمین روز دهه فجر، جمعی از نخبگان بخش کشاورزی با سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی و ناصر باقری مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان دیدار و گفت و گو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از وزارت جهاد کشاورزی، در نشست صمیمی وزیر جهاد کشاورزی با نخبگان علمی و تخصصی بخش کشاورزی حوزه های مختلف بخش کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نخبگان نظرات خود را در خصوص الگوی کشت، کشت قراردادی، بهره وری، مکانیزاسیون، شرکت های دانش بنیان و … بیان کردند.

در این نشست، سیدمجتبی خیام نکویی معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، سیدمحمد آقامیری معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور، علیرضا مهاجر معاون وزیر در امور زراعت و حسین رنجبر اقدم سرپرست سازمان حفظ نباتات به مسائل مطرح شده از سوی مستعدان برتر و نخبگان بخش کشاورزی پاسخ گفتند.

توسعه بخش کشاورزی با حضور نخبگان محقق می شود در این نشست، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، امنیت غذایی را امری ضروری دانست و گفت: این موضوع برای همه کشورها بخصوص ایران از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه امروزه جنگ در جهان جنگ غذایی و فرهنگی است و استکبار تلاش دارد اهداف خود را از این دو راه دنبال کند، در نتیجه امنیت غذایی یک مساله راهبردی برای جوامع مختلف از جمله ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست نخبگان بخش کشاورزی برگزار شد

نشست نخبگان بخش کشاورزی برگزار شد