مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 17:102023-02-07سياسي

تدابیر ترافیکی راهپیمایی 22بهمن در معابر غرب پایتخت


شهردار منطقه 9 از انجام اقدامات ترافیکی در حوزه حمل و نقل در آستانه فرا رسیدن یوم الله22 بهمن در معابر غرب پایتخت به عنوان میزبان اصلی این رویداد ملی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمدرحیم مرتضوی در این باره گفت: با توجه به در پیش بودن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تمهیدات ترافیکی ویژه ای به منظور استقبال شایسته از حضور پرشور راهپیمایان 22 بهمن توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 9 به عمل آمده است.

وی با اشاره به اینکه مرمت تجهیزات و تقویت سیستم روشنایی ایستگاه های حمل و نقل عمومی عادی و تندرو(BRT) در محورهای منتهی به مسیرهای راهپیمایی در دستور کار قرار گرفته، افزود: در آستانه فرا رسیدن یوم الله22 بهمن و به منظور خدمت رسانی بیشتر و بهینه به شهروندان خصوصا راهپیمایان، اقدامات دیگری از قبیل تجدید خط کشی محوری، نوسازی المان ها و تجهیزات ترافیکی، نظافت و شستشوی تابلوهای ترافیکی و راهنمای مسیر و چراغ های راهنمایی رانندگی در خیابان آزادی ، میدان آزادی و بزرگراه آیت الله سعیدی نیز انجام شده است.

شهردار منطقه 9 تمامی این اقدامات را در راستای تأمین ایمنی عبور و مرور و همچنین بازپیرایی و آراستگی معابر مسیر راهپیمایی 22 بهمن، خصوصا معابر منتهی به میدان بزرگ آزادی عنوان کرد و متذکر شد: در این راستا بازدیدهای مید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر ترافیکی راهپیمایی 22بهمن در معابر غرب پایتخت

تدابیر ترافیکی راهپیمایی 22بهمن در معابر غرب پایتخت