مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 17:252023-02-07سياسي

کتاب «برای مدیران» به چاپ بیست و سوم رسید


چاپ بیست و سوم کتاب «برای مدیران» شامل مجموعه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به مدیران توسط انتشارات سروش عرضه شد.

- چاپ بیست و سوم کتاب برای مدیران شامل مجموعه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به مدیران توسط انتشارات سروش عرضه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، چاپ بیست و سوم کتاب برای مدیران مجموعه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به مدیران به تازگی توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب برگرفته از گفتارها و گزیده های کلام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در مقوله های مختلف مدیریت است و به عنوان یکی از پرفروش ترین کتاب های انتشارات سروش را به خود اختصاص داده است.

در این اثر ویژگی های مدیران و آنچه آن ها برای ادای درست تکالیف مدیریتی خود در تحقق دولت اسلامی باید بدانند، با استخراج از کلام شیوای رهبری و مواضع روشن ایشان در این زمینه، آمده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی از بدو رهبری تاکنون نصایح، توصیه ها و بعضاً تعریف ها و یا هشدارهایی نسبت به مدیران مختلف کشور داشته اند که در شرایط زمانی مختلف منجر به اصلاح رفتار مدیران شده است.

این کتاب در 9 فصل به نگارش درآمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «برای مدیران» به چاپ بیست و سوم رسید

کتاب «برای مدیران» به چاپ بیست و سوم رسید