مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 17:302023-02-07اجتماعي

تاکید بر ظرفیت های جهاددانشگاهی در فرهنگ سازی حفاظت محیط زیست


در نشست رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بر بروزرسانی تفاهم نامه های بین این دو حوزه و بهره گیری از ظرفیت های جهاددانشگاهی تاکید شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی در نشست رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بر بروزرسانی تفاهم نامه های بین این دو حوزه و بهره گیری از ظرفیت های جهاددانشگاهی تاکید شد.

سیدمحمدحسین سیدکاشی، رییس جهاددانشگاهی، امروز سه شنبه 18 بهمن در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد عمومی غیردولتی است که تشکیل شد تا به عنوان پلی میان دانشگاه و بخش صنعتی-خدماتی کشور، دو وظیفه عمده انجام تحقیقات علمی و فعالیت های فرهنگی را برعهده گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به فعالیت این نهاد در بخش های مختلف از جمله خبرگزاری های ایسنا و ایکنا، افزود: این دو خبرگزاری می تواند کمک شایانی به توسعه فرهنگ زیست محیطی کند.

سیدکاشی با بیان اینکه هر فرد یا ارگانی در جامعه امروزی اگر هنر استفاده از رسانه و یا سواد رسانه ای کافی نداشته باشد موفق نخواهد بود، افزود: یکی از توانمندی های جهاددانشگاهی حضور رسانه در بطن آن است که می تواند بازوی اجرایی، خبری و فرهنگی طرح های زیست محیطی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر ظرفیت های جهاددانشگاهی در فرهنگ سازی حفاظت محیط زیست

تاکید بر ظرفیت های جهاددانشگاهی در فرهنگ سازی حفاظت محیط زیست