مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 17:552023-02-07حوادث

حریق انبار بزرگ کالا در خیابان فداییان اسلام


سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حریق در یک انبار کالا در خیابان فداییان اسلام خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومی و تلفات جانی نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال ملکی از وقوع حریق در یک انبار کالا در خیابان فداییان اسلام خبر داد و گفت: ساعت 16:28 بعداز ظهر امروز یک مورد حریق در یک انبار کالا در خیابان فداییان اسلام، مسیر شمال به جنوب، بعد از آزادگان به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد که چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: محل حریق، یک انبار به وسعت پنج هزار متر مربع و مسقف بود که دو نیم طبقه نیز داشت که پر از کالا و لوازم و مواد قابل اشتعال بود.

وی اظهار کرد: تمامی این قسمت آتش گرفته بود و حریق به دو نیم طبقه فوقانی نیز سرایت کرده بود و شدت حرارت به قدری بود که باعث دفرمه شدن و تخریب بخشی از سقف ها شده بود.

ملکی اظهار کرد: آتش به سرعت در حال گسترش به سایر محل ها بود که آتش نشانان عملیات خود را آغاز کردند و با اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب خوشبختانه از سرایت و گسترش بیشتر آتش جلوگیری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق انبار بزرگ کالا در خیابان فداییان اسلام

حریق انبار بزرگ کالا در خیابان فداییان اسلام