مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 18:102023-02-07سياسي

ظرفیت های گردشگری ابرکوه باید فعال شود/حال سرو 4500 ساله خوش نیست


در شهرستان ابرکوه به عنوان مرکز مثلث گردشگری یزد، اصفهان و فارس، ظرفیت های بسیاری وجود دارد که البته فعال نیست و باید با مشارکت بخش خصوصی فعال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدهادی زارع زاده، صبح سه شنبه در نشست خبری که در استانداری یزد برگزار شد، با بیان اینکه امور مشارکتی در شهرستان ابرکوه بسیار قوی انجام می شود، اظهار داشت: مردم ابرکوه همواره در همه صحنه ها پای کار هستند و این امر سبب شده تا حتی در بحران ها کمتر آسیب ها متوجه ابرکوه شود که نمونه آن سیل مردادماه امسال بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره پروژه های دهه فجر امسال بیان کرد: امسال در شهرستان ابرکوه 25 پروژه با اعتباری بالغ بر 290 میلیارد تومان افتتاح و بهره برداری می شود.

زارع زاده با بیان اینکه در تقسیم اعتبارات استانی 1401، شهرستان های کمتر برخوردار بهتر از سال های قبل دیده شده اند، افزود: در بودجه امسال، رتبه اعتباری ابرکوه بعد از شهرستان یزد قرار گرفته است.

اولین آثار ثبت شده در فهرست میراث فرهنگی استان یزد مربوط به ابرکوه است فرماندار ابرکوه در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوال مهر در مورد وضعیت گردشگری این شهرستان با وجود آثار مهم تاریخی نظیر سرو 4500 ساله ابرکوه، گنبد عالی، خانه آقازاده و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های گردشگری ابرکوه باید فعال شود/حال سرو 4500 ساله خوش نیست

ظرفیت های گردشگری ابرکوه باید فعال شود/حال سرو 4500 ساله خوش نیست