مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 18:502023-02-07اقتصادي

18 پروژه بخش هیر به بهره برداری رسید


18 پروژه در حوزه های مختلف همزمان با دهه فجر و با اعتبار 62 میلیارد تومان در بخش هیر به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمحمد اعتماد اعجازی عصر سه شنبه در آیین افتتاح پروژه های بخش هیر شهرستان اردبیل ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر 18 پروژه بخش هیر در حوزه های مختلف عمرانی و آسفالت راه ها و معابر و اجرای طرح هادی معابر و ساماندهی جاده ها و ورزشی و فرهنگی و اقتصادی با اعتبار 62 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه عمران و آبادانی و رونق اقتصادی در شهرستان اولویت اساسی است، گفت: به مناسبت دهه فجر در یکی از روستاهای محروم هیر کارگاه تولیدی راه اندازی شد که این کارگاه ظرفیت صادرت به استان های همجوار را داشته و برای 8 نفر هم اشتغال ایجاد کرده است.

فرماندار شهرستان اردبیل با اشاره به آفاز عملیات اجرایی برخی پروژه ها در بخش هیر افزود: تکمیل این پروژه ها با جدیت پیگیری می شود.

اعتماد اعجازی بیان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل امروزی به ویژه جوانان و نوجوانان تبیبن شود که در این زمینه لازم است دستگاه های مربوطه پیشگام باشند.

وی تصریح کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حوزه های مختلف عمرانی و اقتصادی و فرهنگی و ورزشی در شهرستان اردبیل اقدامات خوبی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 پروژه بخش هیر به بهره برداری رسید

18 پروژه بخش هیر به بهره برداری رسید