مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 19:052023-02-07سياسي

خزعلی: امام خمینی(ره) پایه گذار جایگاه زنان در جمهوری اسلامی است


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در مراسم تقدیر از بانوان کارگر گروه شستا عنوان کرد: ارزشمندی جایگاه زن در کشور موهبتی است که توسط حضرت امام (ره) پایه گذاری شد و این ودیعه باید به درستی ماندگار و اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس؛ انسیه خزعلی در مراسم تقدیر از بانوان کارگر گروه شستا با بیان اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی است که یاد امام و شهدایی که انقلاب را برای ما ارمغان آوردند را گرامی بداریم، گفت: ما در چارچوب فرموده های حضرت امام و آرمانهای انقلاب اسلامی وظیفه رفع محرومیت ها و ارتقای رفاه جامعه را بر عهده داریم.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: کاهش میزان بازماندگی از تحصیل در میان دختران ، افزایش فارغ تحصیلی از دانشگاه، رشد دانش آموختگان دختر در مقایسه با پسر، رشد چشمگیر حضور دختران در عرصه اشتغال و اقتصاد همه گواه این است که انقلاب اسلامی توانسته با ایجاد فضای امن، سلامت جسمی و روانی و شرایط پشتیبان حامی و مدافع حضور بانوان در جامعه باشد.

این مسئول با تاکید براینکه بسیاری از شعارها و وعده های روی زمین مانده دولتهای قبل توسط دولت سیزدهم اجرایی شد، تصریح کرد: افزایش میزان سلامت و بهداشت، بیمه درمان ناباروری، بیمه خاص زنان و خانواده مانند بیمه زنان باردار تا پایان شیردهی و بیمه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی: امام خمینی(ره) پایه گذار جایگاه زنان در جمهوری اسلامی است

خزعلی: امام خمینی(ره) پایه گذار جایگاه زنان در جمهوری اسلامی است