مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 19:402023-02-07سياسي

افتتاح چهل و چهارمین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در یزد


چهل و چهارمین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار حسین زارع کمالی دقایقی پیش در مراسم افتتاح چهل و چهارمین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی استان که با حضور مسئولان ارشد برگزار شد، اظهار کرد: در راستای حمایت از مشاغل خرد و خانگی و به مناسبت چهل وچهارمین بهار انقلاب در سطح استان 12 نمایشگاه به صورت ناحیه ای و 32 نمایشگاه به صورت حوزه و پایگاهی با هدایت اقشار مختلف بسیج برپا شده است.

وی با اشاره به حمایت های سپاه الغدیر استان در حوزه اقتصاد مقاومتی افزود: در راستای منویات مستمر مقام عظمای ولایت در سالهای متوالی مبنی بر، توجه ویژه به موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از صاحبان و علاقمندان به کسب و کار خرد ،یکی از رسالت های خود را در سپاه به ایجاد شبکه ای گسترده مبنی به پیوستگی مردم برای رونق کسب و کار در هر خانه گذاشتیم ,لذا در وهله اول با ایجاد 585 صندوق قرض الحسنه اشتغالزا و مردم یار در سطح پایگاه ها و گروه های جهادی استان سعی کردیم ابتدا مردم را با سنت نیک قرض الحسنه تطبیق دهیم.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد گفت: از بستر این 585 صندوق قرض الحسنه اشتغالزا و مردم یار 21 شرکت تعاونی تولیدی و توزیعی ایجاد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چهل و چهارمین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در یزد

افتتاح چهل و چهارمین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در یزد