مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 20:002023-02-07بين الملل

هشدار رییس سیا نسبت به وقوع انتفاضه جدید در فلسطین


رییس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در سخنرانی در دانشگاه جورج تاون اعلام کرد که نسبت به احتمال وقوع خشونت های بیشتر میان اسراییل و فلسطینی ها نگران است.

- رییس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در سخنرانی در دانشگاه جورج تاون اعلام کرد که نسبت به احتمال وقوع خشونت های بیشتر میان اسراییل و فلسطینی ها نگران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، ویلیام برنز ، رییس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) گفت، وضعیت کنونی شبیه رخدادهای پیش از انتفاضه دوم است.

برنز حدود دو هفته قبل طی سفرش به اراضی اشغالی و رام الله با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل و محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.

برنز گفت که مذاکرات اخیرش با رهبران فلسطینی و اسراییلی، باعث شد که او نگرانی بیشتری نسبت به احتمال تشدید خشونت میان دو طرف داشته باشد.

وی همچنین عنوان داشت که جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا نسبت به دولت اسراییل به رهبری بنیامین نتانیاهو احساس خرسندی و راحتی نمی کند و این بخشی از مناقشه میان نتانیاهو با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا طی سفرش به اراضی اشغالی و فلسطین در هفته جاری بود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس سیا نسبت به وقوع انتفاضه جدید در فلسطین

هشدار رییس سیا نسبت به وقوع انتفاضه جدید در فلسطین