مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 20:262023-02-07ورزشي

فولاد 0 - سپاهان یک / برد ارزشمند و مهم زردپوشان در فولاد آره نا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حساس ترین بازی هفته نوزدهم، فولاد خوزستان در ورزشگاه فولادآرنا میزبان سپاهان بود دیداری که با حضور هواداران برگزار شد و در نهایت زرد پوشان اصفهانی توانستند با یک برد شیرین جایگاهشان در صدر جدول را بیش از پیش مستحکم کنند.

- تیم فوتبال سپاهان با شکست فولاد صدرنشینی اش را تثبیت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در حساس ترین بازی هفته نوزدهم، فولاد خوزستان در ورزشگاه فولادآرنا میزبان سپاهان بود دیداری که با حضور هواداران برگزار شد و در نهایت زرد پوشان اصفهانی توانستند با یک برد شیرین جایگاهشان در صدر جدول را بیش از پیش مستحکم کنند.

شاگردان جواد نکونام بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس و شکست برابر تراکتور،  در حضور تماشاگران خودی 45 دقیقه نمایش خوبی داشتند اما در نهایت شکست خوردند.

طلایی پوشان اصفهان بعد از چهار پیروزی پیاپی و برد چهار گله مقابل گل گهر مدعی، جایگاه خود را تثبیت کردند اما غیبت چهار مهره کلیدی در کنار مصدومیت فرناندز در جریان بازی، سد بزرگی بر سر راه مورایس در 45 دقیقه اول بازی بود.

شرح گل: سپاهان یک - فولاد صفر( دقیقه 49- گل بخودی نژادمهدی): روی ارسال میلاد زکی پور از جناح چپ، محمد نژادمهدی، مدافع سابق سپاهان با دفع اشتباه توپ، گل اول سپاهان را وارد دروازه خودی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد 0 - سپاهان یک / برد ارزشمند و مهم زردپوشان در فولاد آره نا

فولاد 0 - سپاهان یک / برد ارزشمند و مهم زردپوشان در فولاد آره نا