مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 21:152023-02-07حوادث

30 درصد آسیب دیدگان سوانح رانندگی در خراسان رضوی عابر پیاده هستند


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 30 درصد آسیب دیدگان سوانح رانندگی شهری، طبق بررسی ای انجام شده در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی مربوط به عابرین پیاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، علی یزدانی اظهار کرد: بررسی ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی طی سال جاری نشان می دهد که 37 هزار و 600 ماموریت امداد رسانی به مصدومان تصادفات شهری و هفت هزار و 163 ماموریت تصادفات جاده ای توسط اورژانس پیش بیمارستانی این دانشگاه انجام شده است که حدود یک سوم از مصدومان ثبت شده به عابرین پیاده تعلق دارد.

وی بیان کرد: آسیب وارد شده به عابرین بسیار شدیدتر از سایر رانندگان و سرنشینان وسائل نقلیه است و در بسیاری از آسیب دیدگان متاسفانه فوت در صحنه حادثه و نقص عضو و آسیب های طولانی مدت اعضا بدن را بدنبال داشته است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این موضوع فقط با رعایت دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان و همچنین رعایت نکات ایمنی توسط عابرین در حین عبور از خیابان و استفاده از محل های مخصوص مانند خط کشی های عابرین پیاده و پل های هوایی و زیرگذرها به ویژه در زمان عبور از بزرگراه ها و توجه به هشدارهای پلیس قابل پیشگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد آسیب دیدگان سوانح رانندگی در خراسان رضوی عابر پیاده هستند

30 درصد آسیب دیدگان سوانح رانندگی در خراسان رضوی عابر پیاده هستند