مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 21:302023-02-07سياسي

دولت انقلابی با عزم راسخ به دنبال مهار گرانی ها ومشکلات موجود است


دولت انقلابی در آینده نزدیک به تسلط کافی در زمینه مهار گرانی ها و مشکلات موجود دست خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد عصر امروز سه شنبه در آیین آغاز ششمین دوره مسابقات کشوری همخوانی قرآن و مدیحه سرایی در بخش دختران که به میزبانی دزفول در حسینیه ثارالله برگزار شد، اظهار کرد: تا پیش از انقلاب توفیقی به نام مراسم اعتکاف به شکل گسترده کنونی وجود نداشت و این امر صرفاً در یک مسجد در قم انجام می شد.

وی، برگزاری مراسم اعتکاف و اختصاص ساعات قرآن در مدارس را از برکات و دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: تمام ظرفیت های کشور باید بسیج شود تا بیش از پیش به مقامات عالی قرآنی در سراسر جهان دست یابیم.

ایران اسلامی در زمینه قرآن حرف های زیادی برای گفتن دارد و گواه این ادعا وجود قاریان برجسته متعدد در سراسر کشور است که افتخارات ما هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، فهم و درک عمیق و تلاوت زیبای قرآن را یک نعمت ارزشمند دانست و گفت: عمل کردن به دستورات قرآن و همچنین انتقال اهداف قرآن کریم به نسل بعدی و دیگران یک ضرورت انکارناپذیر و ارزشمند است.

حجت الاسلام موسوی فرد در ادامه با گرامیداشت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یادآور شد: در اوایل شکل گیری انقلاب، دشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت انقلابی با عزم راسخ به دنبال مهار گرانی ها ومشکلات موجود است

دولت انقلابی با عزم راسخ به دنبال مهار گرانی ها ومشکلات موجود است