مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 21:302023-02-07اجتماعي

مسابقات کشوری همخوانی قرآن و مدیحه سرایی دختران در دزفول آغاز شد


ششمین دوره مسابقات کشوری همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی قرآن آموزان مراکز دارالقرآن ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور در بخش دختران به میزبانی دزفول آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر ظاهرطحان عصر امروز سه شنبه در حاشیه آغاز این رقابت های قرآنی که در حسینیه ثارالله برگزار شد، اظهار کرد: 150 دانش آموز دختر نخبه قرآنی در قالب 13 گروه از استان های اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، سمنان، فارس، قم، گلستان، یزد، خوزستان (شهر آبادان)، مازندران، خراسان، قزوین و کهگیلویه و بویر احمد در این مسابقات که در اردوگاه شهید رجایی برگزار می شود به رقابت می پردازند.

وی با بیان اینکه پنجشنبه اختتامیه این مسابقات دختران برگزار می شود، افزود: مسابقات همخوانی قرآن و مدیحه سرایی دانش آموزان پسر مراکز دارالقرآن ادارات آموزش و پرورش کشور نیز عصر روز جمعه 14 بهمن با حضور 15 گروه در بخش پسران از 15 استان کشور در اردوگاه شهید رجایی دزفول آغاز شد که در پایان گروه نجم دارالثقلین امام خمینی (ره) فسا استان فارس رتبه اول در بخش پسران را به دست آورد.

مدیر آموزش و پرورش دزفول تصریح کرد: گروه انصارالمهدی ناحیه یک استان قم رتبه دوم و گروه های اداره آموزش و پرورش بابلسر استان مازندران و آموزش و پرورش شادگان خوزستان به طور مشترک رتبه سوم را به دست آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات کشوری همخوانی قرآن و مدیحه سرایی دختران در دزفول آغاز شد

مسابقات کشوری همخوانی قرآن و مدیحه سرایی دختران در دزفول آغاز شد