مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 21:402023-02-07سياسي

حفاظت اطلاعات سپاه مدافع برنامه های فرهنگی و اخلاقی باشد


حفاظت اطلاعات سپاه برای تسهیل و پیشبرد کار های خود باید کاملا مدافع و حامی برنامه های دینی، فرهنگی، اخلاقی و عبادی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران امشب در دیدار با سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، مسؤول و کارکنان حفاظت اطلاعات سپاه استان که به مناسبت 20 بهمن سالروز تاسیس حفاظت اطلاعات سپاه برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر خطاب به کارکنان گفت: حفاظت اطلاعات و حفظ مجموعه سپاه برای شما جهاد اکبر است، همانطور که اگر سپاه نبود کشور نبود، اگر حفاظت اطلاعات نبود سپاه هم نبود، یعنی حافظ سپاه، همین حفاظت اطلاعات است.

وی با اشاره به راه نفوذ شیطان افزود: شیطان تاکید کرده که از چهار طرف برای گمراهی بشر وارد می شوم و کسی نمی تواند مرا ببیند، دفاع از خود در مقابل چنین دشمنی سخت است، یکی از جا هایی که ممکن است شیطان از آنجا ضربه وارد کند نفوذ در جا هایی است که فکرش را نمی کنیم مثلا بگوییم که حفاظت سپاه قلعه و دژ نفوذناپذیر بوده و اطمینانی است در حالی که ممکن است شیطان اینجا هم نفوذ کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران  با اشاره به روایتی از جنگ حنین، متذکر شد: نباید مغرور شد چرا که غرور روزنه نفوذ برای شیطان است، گاهی اوقات انسان از بسیاری خود، گاهی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت اطلاعات سپاه مدافع برنامه های فرهنگی و اخلاقی باشد

حفاظت اطلاعات سپاه مدافع برنامه های فرهنگی و اخلاقی باشد