مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 22:052023-02-07سياسي

توانمند سازی و آموزش خانواده های کودکان کار و خیابان در البرز


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: خانواده های کودکان کار و خیابان نیز شناسایی و مشکلات آن ها احصا شده و سپس جذب می شوند و آموزش های لازم را فرا می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمدجواد کاظمینی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز، روز سه شنبه در هفتمین روز از دهه مبارک فجر در آیین افتتاح مرکز نگهداری شبانه روزی کودکان کار و خیابان شیرین واقع در ماهدشت با اشاره به جایگاه ویژه حوزه اجتماعی و مسائل آن در کشور گفت: تلاش برای ارائه خدمات مطلوب در این زمینه ضرورت دارد تا باری از دوش شهر برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه استان البرز، بیشترین تراکم جمعیت را در کشور دارد، عنوان کرد: استان البرز به لحاظ مساحت، محدود اما مهاجرپذیر بوده و یکی از مشکلات اصلی آن در حوزه آسیب ها، همین مهاجرت ها و تنوع قومیت هاست که البته مهاجرت اتباع را نیز در این زمینه نباید نادیده گرفت.

استاندار البرز توجه ویژه ای به حوزه اجتماعی دارد و به همین دلیل دستورات لازم برای تشکیل قرارگاه اجتماعی را صادر کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز با تاکید بر اینکه بخش عمده فعالیت ها در این حوزه باید با محوریت رفع مشکلات شهر باشد، اظهار کرد: جلسات قرارگاه اجتماعی هر هفته با حضور استاندار و همه مدیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمند سازی و آموزش خانواده های کودکان کار و خیابان در البرز

توانمند سازی و آموزش خانواده های کودکان کار و خیابان در البرز