مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 22:452023-02-07سياسي

ایران جزء 8 کشور کاهش دهنده مرگ و میر مادر و نوزاد در دنیاست


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: ایران یکی از 8 کشور دنیاست که زودتر از زمان مقرر تعیین شده توسط سازمان بهداشت جهانی، به اهداف طرح کاهش مرگ و میر مادر و نوزاد دست یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزای فارس،  علیرضا زالی،رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در آیین تجلی پیشرفت که به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تالار امام خمینی(ره) دانشگاه برگزار شد، برگزاری این آیین را تبلوری از افتخار ملی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه جامعه خدوم پزشکی کشور در عرصه های مختلف و بحران های مختلف خوش درخشیدند، افزود: مجموعه سلامت کشور با تقدیم 300 شهید سلامت در کرونا بار دیگر ثابت کرد که کادربهداشت و درمان همواره سرافرازانه در کنار مردم ایستاده اند.

زالی یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامیداشت و گفت: مجموعه های درمانی دانشگاه از همان ابتدای شکل گیری انقلاب در کنار مردم بودند، خدماتی که پزشکان و کادر درمان بیمارستان جرجانی دانشگاه به مجروحان دادند هرگز از یاد ملت غیور ایران پاک نخواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه به رشادت های اساتید و پزشکان دانشگاه در دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: تشکیل تیم های اضطراری در عملیات های مختلف دوران جنگ توسط اساتید دانشگاه در بحران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران جزء 8 کشور کاهش دهنده مرگ و میر مادر و نوزاد در دنیاست

ایران جزء 8 کشور کاهش دهنده مرگ و میر مادر و نوزاد در دنیاست