مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 22:502023-02-07ورزشي

پایان کار مربی ایتالیایی در والیبال ایران/ تقوی: تحت هر شرایطی همکاری نمی کنیم


با پایان یافتن قرارداد سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال زنان ایران و عدم توافق مجدد با فدراسیون، این مربی به کشورش بازگشت.

- پایان کار مربی ایتالیایی در والیبال ایران/ تقوی: تحت هر شرایطی همکاری نمی کنیم با پایان یافتن قرارداد سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال زنان ایران و عدم توافق مجدد با فدراسیون، این مربی به کشورش بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با پایان سال میلادی قرارداد همکاری الساندرا کمپدلی، سرمربی ایتالیایی، با فدراسیون والیبال ایران به پایان رسید و او به کشورش بازگشت.

در پروسه مذاکرات فدراسیون والیبال ایران و الساندرا کمپدلی برای تمدید قرارداد همکاری یکساله طبق شرایط سال 2022، طرفین به توافق نرسیدند و کار این مربی ایتالیایی با والیبال زنان ایران در پایان سال 2022 به اتمام رسید.

بدین ترتیب با توجه به وجود سه رویداد مهم برای والیبال زنان ایران در سال 1402، فدراسیون والیبال تا پایان سال جاری باید گزینه های داخلی و خارجی خود برای هدایت تیم های ملی زنان و زیر 16 سال دختر ایران را بررسی و سرمربیان این تیم ها را تعیین و معرفی کند.

دبیر کل فدراسیون والیبال: تحت هر شرایطی همکاری نمی کنیم میلاد تقوی درباره تمدیدنکردن قرارداد فدراسیون والیبال با الساندرا کمپدلی اظهار کرد: بارها درباره اهداف بلندمدت فدراسیون صحبت کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار مربی ایتالیایی در والیبال ایران/ تقوی: تحت هر شرایطی همکاری نمی کنیم

پایان کار مربی ایتالیایی در والیبال ایران/ تقوی: تحت هر شرایطی همکاری نمی کنیم