مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 23:152023-02-07سياسي

2 طرح بهداشتی و درمانی در قلعه گنج و منوجان بهره برداری شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در هشتمین روز از دهه فجر دو پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان های قلعه گنج و منوجان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در هشتمین روز از دهه فجر دو پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان های قلعه گنج و منوجان به بهره برداری رسید.

دکتر علی اصغر خیرخواه 18 بهمن ماه در حاشیه بهره برداری از دو طرح بهداشتی و درمانی با حضور معاون استاندار کرمان اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر افتتاح چند پروژه بهداشتی و درمانی در جنوب کرمان را داریم که امروز در شهرستانهای منوجان را قلعه گنج دو پروژه بهداشتی افتتاح شد.

وی افزود: خانه بهداشت تراتم در شهرستان قلعه گنج با زیربنای 75 متر مربع و اعتبار 350 میلیون تومان افتتاح شد که این خانه بهداشت با فعالیت بهورز بومی، 340 نفر شامل 80 خانوار را تحت پوشش دارد.

خیرخواه با اشاره به اهمیت اقدامات بهداشتی در کنترل بیماریها و حفظ سلامت جامعه تصریح کرد: مرکز جامع سلامت روستایی تجدانو در شهرستان منوجان که جمعیتی بیش از 3000 نفر شامل 863 خانوار را تحت پوشش دارد، با زیربنای بیش از 300 مترمربع و با اعتباری بیش از دو میلیارد و 770 میلیون تومان به بهره برداری رسید و این مرکز سه خانه بهداشت تجدانو، چاه شاهی و روضه ارم را پوشش می دهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 طرح بهداشتی و درمانی در قلعه گنج و منوجان بهره برداری شد

2 طرح بهداشتی و درمانی در قلعه گنج و منوجان بهره برداری شد