مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 01:002023-02-07اقتصادي

1268 سرپرست خانوار خراسان رضوی تحت پوشش گروه های همیار بانوان هستند


در شهرهای خراسان رضوی 1268 سرپرست خانوار تحت پوشش گروه های همیار بانوان هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: در شهرهای خراسان رضوی 1268 سرپرست خانوار تحت پوشش گروه های همیار بانوان هستند.

مسعود فیروزی در حاشیه آیین افتتاح همزمان گروه های همیار بانوان سرپرست خانوار خراسان رضوی که در شرکت تعاونی صنایع دستی و محصولات کشاورزی منور ترشیز روستای عشرت آباد کاشمر برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: گروه های همیار زنان سرپرست خانوار از آن دسته فعالیت های سازمان بهزیستی هستند که خدمات و ضریب نفوذ خدمات را از سطح به عمق می برد.

وی با بیان اینکه گروه های همیار زنان سرپرست خانوار به عنوان یک فعالیت توانمندسازی استقلال اقتصادی و اجتماعی را برای جامعه هدف ایجاد می کنند، اظهار کرد: تاکنون در خراسان رضوی 206 گروه همیار بانوان تشکیل شده که 1268 زن سرپرست خانوار را تحت پوشش دارند که با بعد خانوار حدود 4500 نفر در این پروسه از نظر توانمندسازی و اقتصاد مستقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با دهه مبارک فجر 9 گروه همیار بانوان سرپرست خانوار در شهرهای مختلف خراسان رضوی افتتاح و شروع به کار می کنند، یکی از این گروه ها گروه همیار شرکت تعاونی صنایع دستی و محصولات کشاورزی منور ترشیز در کاشمر است که 7 نفر را تحت پوشش دارند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1268 سرپرست خانوار خراسان رضوی تحت پوشش گروه های همیار بانوان هستند

1268 سرپرست خانوار خراسان رضوی تحت پوشش گروه های همیار بانوان هستند