مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 01:152023-02-07اقتصادي

مرکز توان بخشی بیماران روانی تربت حیدریه به بهره برداری رسید


با حضور مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی مرکز توان بخشی بیماران روانی مزمن پاستور تربت حیدریه به بهره برداری رسید.

- ایسنا/خراسان رضوی با حضور مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی مرکز توان بخشی بیماران روانی مزمن پاستور تربت حیدریه به بهره برداری رسید.

در این مراسم مسعود فیروزی، مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی افزود: این مرکز با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد تومان و ظرفیت نگهداری 115 بیمار مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 135 هزار فرد دارای معلولیت واجد پرونده و 75 هزار نفر در بخش حمایتی و اجتماعی از کودکان کار و خیابانی و بد سرپرست و بی سرپرست گرفته تا خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست که در مجموع 210 هزار پرونده و حدود 800 هزار نفر به صورت مستقیم، معادل 12 درصد جمعیت استان تحت پوشش بهزیستی استان هستند.

فیروزی بیان کرد: هم اکنون 18 هزار نفر در مراکز شبانه روزی بهزیستی استان شامل معتادین متجاهر و کمپ های ماده 15 و همچنین 2000 فرزند بی سرپرست و بد سرپرست در 100 خانه فرزندان و نزدیک به 7000 نفر دارای معلولیت های متفاوت، سالمندان و معلولان جسمی حرکتی از خدمات اجتماعی و حمایتی این نهاد بهره مند هستند.

در ادامه رییس بهزیستی تربت حیدریه گفت: مرکز خصوصی توان بخشی بیماران روانی مزمن 115 نفر بیمار مرد ظرفیت دارد و با سرمایه گذاری بخش خصوصی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز توان بخشی بیماران روانی تربت حیدریه به بهره برداری رسید

مرکز توان بخشی بیماران روانی تربت حیدریه به بهره برداری رسید