مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 01:402023-02-07اقتصادي

افتتاح 110 طرح خدماتی و عمرانی با حضور استاندار خراسان رضوی در زبرخان


با حضور استاندار خراسان رضوی 110 طرح عمرانی، خدماتی شهرستان زبرخان با اعتبار 70 میلیارد تومان افتتاح شد.

- ایسنا/خراسان رضوی با حضور استاندار خراسان رضوی 110 طرح عمرانی، خدماتی شهرستان زبرخان با اعتبار 70 میلیارد تومان افتتاح شد.

در این مراسم که روز گذشته سه شنبه 18 بهمن ماه برگزار شد، استاندار خراسان رضوی گفت: مهم نیست برای هر طرح چه مقدار هزینه می شود اهمیت طرح ها به بهره بردن مردم به خصوص اهالی مناطق محروم مثل طاهرآباد از امکانات رفاهی است.

یعقوبعلی نظری با بیان اینکه ممکن است برای اجرای یک طرح اعتبار کمی هزینه شود، افزود: روستاها برای ما اهمیت بسیاری دارد و توفیق مضاعف می دانیم که بتوانیم به نقاط دور افتاده خدمت کنیم.

در این مراسم که ائمه جمعه دررود و قدمگاه و مسئولان شهرستان حضور داشتند، حجت الاسلام حسینی تبار امام جمعه موقت شهر اسحاق آباد با اشاره به مذهبی بودن این منطقه و وجود دو بقعه متبرکه امامزادگان سید ابوالقاسم و سید ابوالحسن، برگزاری نماز جمعه و مناسبت های مذهبی و دینی با حضور باشکوه مردم را یادآور شد.

وی افزود: بخش اسحاق آباد با توجه به درگیری چندی قبل با سلاح و نیز فروش مواد مخدر نیاز به احداث کلانتری دارد که با پیگیری از جانب فرماندهی انتظامی استان هنوز به نتیجه نرسیده و در سفر سردار رادان توقع داشتیم سفری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 110 طرح خدماتی و عمرانی با حضور استاندار خراسان رضوی در زبرخان

افتتاح 110 طرح خدماتی و عمرانی با حضور استاندار خراسان رضوی در زبرخان