مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 07:402023-02-08اقتصادي

توضیح قطب الدین صادقی درباره تعطیلی تماشاخانه اش/ اجازه ندادم شوق در من بخشکد


قطب الدین صادقی که مدت هاست از وضعیت نابسامان سالن «شانو» و تخیله اجباری آن سخن گفته است حالا می گوید که این تماشاخانه باید به طور کامل تخلیه شود و هیچ راه دیگری برای بقای آن وجود ندارد.

- قطب الدین صادقی که مدت هاست از وضعیت نابسامان سالن شانو و تخیله اجباری آن سخن گفته است حالا می گوید که این تماشاخانه باید به طور کامل تخلیه شود و هیچ راه دیگری برای بقای آن وجود ندارد.

این هنرمند تئاتر که چند سالی بود تماشاخانه ای را به نام شانو برای اجرای تئاتر و برگزاری کلاس های آموزشی پایه ریزی کرده بود، مدت ها پیش اعلام کرد که به دلیل تنگناهای اقتصادی دوره کرونا و افزایش اجاره بهای این سالن، حفظ آن ناممکن شده است.

او حالا در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت این تماشاخانه می گوید: تا 10 روز دیگر باید تماشاخانه را به طور کامل تخلیه کنیم.

در این مدت با همه توش و توان به همه نهادها، دسته ها و شخصیت های فرهنگی هنری مراجعه کردم و توضیح دادم که وضعیت شانو چگونه است و خواستم کمکی کنند تا جلوی تعطیلی آن گرفته شود اما دریغ از ذره ای درک و همراهی و حالا می گویم شانو مُرد! او که علاوه بر اجرای نمایش و تدریس تئاتر، همواره بخشی از زمان خود را به پژوهش در این زمینه اختصاص داده است، درباره دیگر فعالیت های خود در مقطع فعلی توضیح می دهد: بیشتر در خانه ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح قطب الدین صادقی درباره تعطیلی تماشاخانه اش/ اجازه ندادم شوق در من بخشکد

توضیح قطب الدین صادقی درباره تعطیلی تماشاخانه اش/ اجازه ندادم شوق در من بخشکد