مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 07:402023-02-08سياسي

راه اندازی سامانه مردمی 1656 یگان حفاظت از اراضی ملی در مازندران


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به نقش سازنده مردم در پیشگیری از تصرفات و حفاظت از اراضی ملی و دولتی، از راه اندازی سامانه مردمی 1656 یگان حفاظت از اراضی ملی در استان خبر داد.

- ایسنا/مازندران سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به نقش سازنده مردم در پیشگیری از تصرفات و حفاظت از اراضی ملی و دولتی، از راه اندازی سامانه مردمی 1656 یگان حفاظت از اراضی ملی در استان خبر داد.

علی دیوسالار دیشب در مراسم رونمایی از سامانه ارتباط مردمی 1656 اداره کل راه و شهرسازی مازندران که با حضور محمدجواد خردمند فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور و مسئولان فرماندهی انتظامی استان در اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: تلفن گویای یگان حفاظت اراضی به منظور حفظ و صیانت از حقوق و سرمایه های ملی در حوزه اراضی ملی و همچنین جهت دریافت اخبار و گزارشات مردمی از تخلفات، تعرضات و تصرف اراضی دولتی راه اندازی شده است.

هم استانی های گرامی می توانند به صورت شبانه روزی و از طریق شماره گیری این سامانه گزارشات خود را اعلام کنند.

وی بیان کرد: شهروندان می توانند با سامانه تلفن گویای 4 رقمی 1656 تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اعلام کنند و این اطمینان داده خواهد شد تا به ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه مردمی 1656 یگان حفاظت از اراضی ملی در مازندران

راه اندازی سامانه مردمی 1656 یگان حفاظت از اراضی ملی در مازندران