مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 07:452023-02-08سياسي

ارائه خدمات بهتر از طریق درگاه های اینتزنتی و پنجره واحدها


مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی کشور گفت: رویکرد وزارت اقتصاد در دولت سیزدهم سرعت بخشی به صدور مجوزها و حذف بروکراسی ها و جایگزین کردن سامانه های هوشمند و ارائه خدمات بهتر از طریق درگاه های اینترنتی و پنجره های واحدها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی قمصریان، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی کشور عصر امروز در مراسم افتتاحیه این صندوق در استان خراسان جنوبی اظهارداشت: خداوند را شاکر هستیم که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شاهد افتتاح این صندوق می باشیم.

وی تصریح کرد: رویکرد وزارت اقتصاد در دولت سیزدهم سرعت بخشی به صدور مجوزها و حذف بروکراسی ها و جایگزین نمودن سامانه های هوشمند و ارائه خدمات بهتر از طریق درگاه های اینترنتی و پنجره های واحدها است.

مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی کشور ادامه داد: یکی از این موارد تاسیس این صندوق می باشد با توجه به اینکه در گذشته در صورتی که حادثه ای اتفاق می افتاد که مشمول بخشودگی این صندوق بود می بایست مردم استان به خراسان رضوی برای پیگیری پرونده ها مراجعه می کردند که خوشبختانه با ایجاد این صندوق بسیاری از دغدغه های مردم رفع می شود.

مردم فرهنگ دوست و قناعت کار خراسان جنوبی قمصریان با اشاره به اینکه مردم فرهنگ دوست و قناعت کار خراسان جنوبی مشابه یکان یکان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات بهتر از طریق درگاه های اینتزنتی و پنجره واحدها

ارائه خدمات بهتر از طریق درگاه های اینتزنتی و پنجره واحدها