مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 08:052023-02-08سياسي

فعالیت 93 هزار هیأت مذهبی در کشور/ حضور 90 درصدی مردم در هیأت های محرم


رییس سازمان هیأت مذهبی و تشکل های دینی سازمان تبلیغات با اشاره به اینکه 93 هزار هیأت مذهبی ثبت شده داریم گفت: بیش از 90 درصد مردم در مراسم هیأت های مذهبی ایام محرم شرکت دارند.

- حجت الاسلام مجید باباخانی در حاشیه سفر به مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل، اظهار کرد: هم اکنون حدود 93 هزار هیأت مذهبی ثبت شده سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور فعالیت داشته که 40 هزار هیأت مستمر مراسم دارند.

وی با بیان کمک در تسهیل کار هیأت ها با هدف پیش بردن مراسم ها و عزداری در دستگاه امام حسین(ع)، افزود: سعی داریم با فراهم کردن مقدمات هیأت ها در برطرف سازی موانع و مشکلات امر تسهیل گیری و کمک رسانی داشته باشیم.

رییس سازمان هیأت مذهبی و تشکل های دینی کشور با تأکید بر اینکه در ایام ماه محرم بیش از 90 درصد مردم در مراسم هیأت های مذهبی شرکت دارند و در ایام غیرمحرم 78 درصد مردم در طول سال به هیأت ها می روند، تصریح کرد: مردم کشورمان دلداده و دلباخته اهل بیت هستند و دلدادگی آن ها به معصومان و اهل بیت با خون آنها عجیبن شده است.

باباخانی با اشاره به عملیاتی شدن جهاد تبیین در هیأت های مذهبی توسط مداحان توانمند، خاطرنشان کرد: در این بخش سه هدف کلان در سازمان هیأت و تشکل های دینی دنبال می شود که نخستین هدف این است که هیأت های مذهبی برای هر 80 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 93 هزار هیأت مذهبی در کشور/ حضور 90 درصدی مردم در هیأت های محرم

فعالیت 93 هزار هیأت مذهبی در کشور/ حضور 90 درصدی مردم در هیأت های محرم