مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 08:252023-02-08سياسي

وضعیت رنگ بندی کرونا در البرز «آبی» است


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز از آبی بودن وضعیت کرونا در شهرستان های البرز خبر داد و گفت: شیب کرونا در استان نزولی است.

- احمد مهدوی، سخنگوی ستاد کرونا استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در استان به نقطه مطلوب نرسیده است، گفت: شیب ابتلا در شرایط کاهشی قرار دارد.

مهدوی با اشاره به آخرین رنگ بندی کرونایی در البرز، اظهار کرد: از هفته گذشته تا کنون رنگ تمام شهرستان های استان آبی است و در حال حاضر56 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند و طی 24 ساعت گذشته هم هیچ گزارشی مبنی بر فوت بیمار کرونایی دریافت نکرده ایم.

وی تاکید کرد: روند شیوع بیماری در هفته گذشته کاهشی بوده و این هفته نیز تقریبا به وضعیت ثابتی رسیده است و میانگین مراجعان سرپایی هم به میانگین روزانه 500 تا 550 نفر رسیده است که امیدواریم با رعایت بیشتر مردم کاهشی شود.

سخنگوی ستاد کرونای البرز ادامه داد: با عبور از فصل سرد و افزایش نسبی دمای هوا، انتظار می رود بیماری های ویروسی مثل سرماخوردگی و آنفلوآنزا که علایم مشترکی با کرونا دارند، فروکش کنند.

این مقام مسؤول در پایان به پیش و رو بودن ایام نوروز اشاره کرد و تاکید کرد: امیدواریم مردم ضمن دید و بازدید، توصیه های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد شروع موج جدید از بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت رنگ بندی کرونا در البرز «آبی» است

وضعیت رنگ بندی کرونا در البرز «آبی» است