مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 08:252023-02-08اقتصادي

فروش نفت با یک میلیون و 400 هزار بشکه رکورد زد


معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه در دی ماه امسال فروش نفت با یک میلیون و 400 هزار بشکه رکورد زد عنوان داشت: دولت سیزدهم امیدی به خارج نبسته است و از توان داخل کشور بهره می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن منصوری شامگاه سه شنبه در مسجد چهارمردان قم در سخنانی اظهار داشت: رشد اقتصادی کشور در سال جاری 3 درصد بوده است و در 9 ماهه ابتدای امسال صادرات کشور 21 درصد افزایش یافته و تراز تجاری نیز 15 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری عنوان داشت: پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم سه هزار واحد صنعتی راکد و غیر فعال در کشور به حالت فعال در آمده اند.

منصوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی معلمان که سال ها بر زمین مانده بود ابراز داشت: دولت سیزدهم در سال جاری 38 هزار میلیارد تومان در راستای اجرای طرح رتبه بندی معلمان اعتبار اختصاص داده است که قبل از آن هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته بود و یکی از مطالبات فرهنگیان در این سال ها بوده است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری بیان داشت: پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در راستای وحدت رویه و شفاف سازی برنامه ها و اقدامات دستگاه های مختلف دنبال شد و تاکنون بیش از 80 درصد دستگاه های اجرایی از طریق این پنجره خدمات خود را به مردم ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش نفت با یک میلیون و 400 هزار بشکه رکورد زد

فروش نفت با یک میلیون و 400 هزار بشکه رکورد زد