مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 08:302023-02-08بين الملل

ضیافت کیم جونگ اون در سالگرد تاسیس ارتش کره شمالی با قول تقویت قوای نظامی


رسانه دولتی کره شمالی امروز (چهارشنبه) گزارش داد که «کیم جونگ اون» هم زمان با ادای احترام به سربازان و دیدار با نیروهای کشورش در شرایطی که انتظار می رود یک رژه نظامی بزرگ با نمایش جدیدترین سلاح ها برگزار شود، - رسانه دولتی کره شمالی امروز (چهارشنبه) گزارش داد که کیم جونگ اون هم زمان با ادای احترام به سربازان و دیدار با نیروهای کشورش در شرایطی که انتظار می رود یک رژه نظامی بزرگ با نمایش جدیدترین سلاح ها برگزار شود، خواستار تقویت ارتش این کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در گزارش خبرگزاری مرکزی کره موسوم به کی سی ان ای آمده است که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی روز سه شنبه به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس ارتش خلق کره به همراه همسر و دخترش در ضیافتی شرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دولتی کی سی ان ای، او در سخنرانی خود در این ضیافت گفت: برای تقویت و توسعه نیروهای مسلح خود، بیایید همه تلاش خود را مضاعف کرده و برای توسعه شکوفایی میهن سوسیالیستی بیشتر تلاش کنیم.

این اظهارات یک روز پس از آن بیان شد که کیم متعهد شد که رزمایش های نظامی را گسترش دهد و وضعیت آمادگی جنگی کشور مجهز به سلاح هسته ای خود را تقویت کند.

در گزارشی جداگانه، کی سی ان ای به رهبری کیم جونگ اون در مانورهای نظامی گسترده در نوامبر سال گذشته، از جمله پرواز صدها هواپیمای جنگنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضیافت کیم جونگ اون در سالگرد تاسیس ارتش کره شمالی با قول تقویت قوای نظامی

ضیافت کیم جونگ اون در سالگرد تاسیس ارتش کره شمالی با قول تقویت قوای نظامی