مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 08:352023-02-08اقتصادي

بزرگترین پارک شهر کردکوی امروز افتتاح می شود


شهردار کردکوی از اتمام بهسازی، توسعه و تجهیز نخستین و بزرگترین پارک شهر کردکوی خبر داد و گفت: این پارک امروز به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

- ابراهیم جرجانی امروز چهارشنبه 19 بهمن در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: داشته ها و ظرفیت های شهر کردکوی به ویژه در حوزه گردشگری و جاذبه های طبیعی در سطح استان و حتی کشور بی نظیر است و این شهر می تواند جزو سه شهر نخست استان برای توجه به حوزه گردشگری باشد.

وی به تحقق دولت الکترونیک در شهرداری کردکوی اشاره کرد و افزود: الکترونیکی کردن واحدهای مختلف اعم از درآمد، عمران، شهرسازی و غیره در شهرداری کردکوی می تواند مانع اشاعه فساد اداری شود.

شهردار کردکوی با اشاره به بازگشت ماشین آلات راکد شهرداری کردکوی به چرخه فعالیت، گفت: کردکوی از لحاظ برخورداری از ماشین آلات وضعیت خوبی داشت اما اکثر آنها مستهلک بود که بالغ بر دو میلیارد تومان برای راه اندازی مجدد این ماشین آلات راکد به ویژه ماشین آلات سنگین هزینه شد و در حال حاضر تمامی ماشین آلات در حال فعالیت هستند.

جرجانی با بیان اینکه یکی از اقدامات ما افزایش نیروهای پاکبان و فضای سبز در شهرداری کردکوی بود، تصریح کرد: یکی از معضلات شهرداری کردکوی کمبود نیروی انسانی بود طوری که تنها 12 نفر نیروی پاکبان و سه نیروی فضای سبز در کردکوی مشغول بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین پارک شهر کردکوی امروز افتتاح می شود

بزرگترین پارک شهر کردکوی امروز افتتاح می شود