مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 08:552023-02-08سياسي

بهره گیری از نظرات نخبگان در حل چالش ها، رویکرد جدید معاونت


سرپرست دفتر سیاستگذاری معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری گفت: در این دوره دغدغه های جدیدی در معاونت علمی مطرح شد و رویکرد معاون جدید علمی بهره گیری از نظرات نخبگان برای رفع چالش ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید سعید منجم زاده امروز در نشست تقویت شبکه نخبگانی در حکمرانی دانش بنیان، معاونت علمی را نهادی نوپا با سابقه فعالیت 15 ساله توصیف کرد و افزود: ماموریت اصلی معاونت علمی توسعه علم و فناوری بود که در این راستا این نهاد تلاش کرده تا مسیر جدیدی را باز کند.

وی با بیان اینکه برای تحقق این هدف، تاکنون اقداماتی اجرایی شده است، اظهار کرد: این حرکت ها بر اساس سعی و خطاهایی بوده است.

منجم زاده، با اشاره به برخی از انتقادات نسبت به موازی کاری معاونت علمی با وزارت علوم، خاطر نشان کرد: در این زمینه رویکردهای مختلفی بوده و اعلام می شد که با وجود وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری که نام مشابه با معاونت علمی هم دارد، چه لزومی به ایجاد این نهاد در نهاد ریاست جمهوری بوده است.

سرپرست دفتر سیاستگذاری معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، ادامه داد: معاون علمی در طول این سال ها خیلی از این موازی کاری ها را مرتفع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از نظرات نخبگان در حل چالش ها، رویکرد جدید معاونت

بهره گیری از نظرات نخبگان در حل چالش ها، رویکرد جدید معاونت