مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 09:002023-02-08فناوري

80 درصد سیستم سخت افزاری راه و شهرسازی بروزرسانی شده است


رییس اداره فنی، ارتباطات و اطلاعات راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در دو سال اخیر با تأمین اعتبارات مناسب 80 درصد سیستم سخت افزاری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل بروزرسانی شد.

- رامین خان سلطانی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: اخیراً عمده فعالیت های راه و شهرسازی در فضای سایبری و مجازی متمرکز شده که با توجه به حساسیت موضوع ما تأمین امنیت زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری اداره کل را در اولویت قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: به روزرسانی سیستم امنیتی و اطلاعاتی اداره کل راه و شهرسازی در اولویت قرار گرفته و ما با بهره گیری از آنتی ویروس و لاینسس موفق شدیم سیستم ارتباطی و اطلاعاتی اداره کل را به وضعیت و شرایط مطلوب برسانیم.

رییس اداره فنی، ارتباطات و اطلاعات اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از انتقال اتاق سرور به طبقه سوم اداره کل راه و شهرسازی خبر داد و گفت: جداسازی اینترنت از شبکه داخلی و شکل گیری نرم افزارهای جدید در این حوزه از دیگر اقدامات مؤثر بوده است.

خان سلطانی به برگزاری جلسات به شکل ویدئوکنفرانس اشاره و تصریح کرد: با این اقدام 90 درصد جلسات حضوری حذف شده و در سامانه های جدید امکان برقراری ارتباطات فراهم آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد سیستم سخت افزاری راه و شهرسازی بروزرسانی شده است

80 درصد سیستم سخت افزاری راه و شهرسازی بروزرسانی شده است