مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 09:052023-02-08اقتصادي

نخستین واحدتولیدی تمام اتوماتیک یراق آلات کشور در تبریز افتتاح شد


نخستین واحد تولیدی تمام اتوماتیک یراق آلات درب و پنجره های یو.

پی.

وی.

سی کشور در شهرک شهید سلیمانی تبریز به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صابر پرنیان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این واحد تولیدی گفت: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری حدود 2 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع راه اندازی شد و ماهانه 260 هزار دستگیره در و 450 هزار دستگیره پنجره تولید می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در 20 سال گذشته یراق آلات مورد نیاز کشور از خارج وارد می شد اما اکنون به خودکفایی رسیده ایم.

وی همچنین با تاکید بر اینکه نخبگان جامعه، اهالی رسانه و متولیان خدمتگزار جامعه باید نگاه بدبینی به بخش خصوصی را از بین ببرند، اظهار کرد: با وجود مشکلات در حوزه های مختلف از جمله قطعی برق واحدهای تولیدی و صنعتی در فصول تابستان و زمستان، بخش خصوصی در کشور افتخار آفرینی می کند و باید به صورت عملی از آنان حمایت کرد.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به رشد ایران در حوزه تولید فولاد در ماه گذشته از رتبه هشتم به هفتم دنیا و پیشی گرفتن از ژاپن، گفت: برای پاسخگویی به نسل های آینده تنها راهکار تولید و حمایت از بخش خصوصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین واحدتولیدی تمام اتوماتیک یراق آلات کشور در تبریز افتتاح شد

نخستین واحدتولیدی تمام اتوماتیک یراق آلات کشور در تبریز افتتاح شد