مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 09:252023-02-08سياسي

انعقاد تفاهم نامه ایجاد کارخانه نوآوری برق و انرژی در شرکت ایران ترانسفو


همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه فجر، تفاهم نامه مابین ساتکاپ با ایران ترانسفو جهت راه اندازی کارخانه نوآوری و برق با حضور مسئولان استانی منعقد شد.

- ایسنا/زنجان همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه فجر، تفاهم نامه مابین ساتکاپ با ایران ترانسفو جهت راه اندازی کارخانه نوآوری و برق با حضور مسئولان استانی منعقد شد.

محسن افشارچی در ششمین روز از ایام الله دهه فجر، ضمن تبریک فرارسیدن چهل وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به معنای واقعی ارتباط بین صنعت و دانشگاه در کشور و همین طور استان زنجان اجرایی نشده است و آنچه امروز در فالب ایجاد کارخانه نوآوری برق و انرژی در حال ایجاد شدن هست در واقع الگوی درستی از ارتباط صنعت و دانشگاه است که یک مجموعه بزرگ صنعتی متولی ارتباط با شرکت های دانش بنیان می شود.

وی با بیان اینکه زنجیره تولید برق در استان به سمت کامل شدن حرکت می کند، ابراز کرد: ایران ترانسفو گام های ارزشمندی برای تکمیل زنجیره تولید برداشته است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ایران ترانسفو نماد صنعت استان است، گفت: وجود این کارخانه استراتژیک در کشور سبب شده است که وزارت نیرو برای تأمین بسیاری از اقلام خود احتیاجی به واردات و خروج ارز از کشور نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه ایجاد کارخانه نوآوری برق و انرژی در شرکت ایران ترانسفو

انعقاد تفاهم نامه ایجاد کارخانه نوآوری برق و انرژی در شرکت ایران ترانسفو