مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-08سياسي

آغاز بکار رسمی نرم افزار حادم/ انتشار زندگینامه 4000 شهید گلستان


 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان با بیان اینکه فعالیت رسمی نرم افزار چندرسانه ای حادم همزمان با فجر 1401 آغاز شد، گفت: معرفی 4 هزار شهید استان به همراه تصاویر و زندگی نامه مربوط با قابلیت افزودن اطلاعات توسط کاربر از ویژگی های این نرم افزار است.

- ایسنا/گلستان  مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان با بیان اینکه فعالیت رسمی نرم افزار چندرسانه ای حادم همزمان با فجر 1401 آغاز شد، گفت: معرفی 4 هزار شهید استان به همراه تصاویر و زندگی نامه مربوط با قابلیت افزودن اطلاعات توسط کاربر از ویژگی های این نرم افزار است.

سرهنگ محمدرضا کاظمی صبح امروز چهارشنبه 19 بهمن ماه 1401 در نشست خبری که به مناسب آیین رونمایی رسمی از نرم افزار چندرسانه ای حادم در سالن اجلاس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان در تپه نورالشهدای گرگان برگزار شد، اظهار کرد: فضای مجازی بسیار مهم است تا حدی که مقام معظم رهبری در تعابیر حکیمانه ای از سال های گذشته بر اهمیت و استفاده صحیح از این فضا تاکید کرده اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان با بیان اینکه اگر از همان روزهایی که مقام معظم رهبری در این خصوص تذکراتی را می دادند به آن عمل می شد تا امروز تهدیدات این فضا به حداقل می رسید، ادامه داد: حضور جریان ساز فضای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار رسمی نرم افزار حادم/ انتشار زندگینامه 4000 شهید گلستان

آغاز بکار رسمی نرم افزار حادم/ انتشار زندگینامه 4000 شهید گلستان