مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-08سياسي

امام جمعه اسبق لامرد درگذشت


حجت الاسلام شهیدی امام جمعه اسبق لامرد پس از یک دوره بیماری ساعاتی پیش درگذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حاج سیدعلی اصغر هاشمی شهیدی امام جمعه اسبق لامرد ساعاتی قبل پس از یک دوره بیماری در شهر مقدس قم به رحمت ایزدی پیوست.

هاشمی شهیدی در دوران جنگ هشت ساله به عنوان رییس ستاد پشتیبانی جنگ در لامرد نقش بسزایی را ایفا کرد که در کار خود با جدیت تمام امورات را به پیش می برد و بارها برای تقویت نیروی های رزمنده لامردی عازم مناطق عملیاتی می شدند.

وی که سالیان سال به عنوان مدیر مدرسه علمیه رضویه لامرد فعالیت داشت در خصوص درس و بحث طلاب تاکید فراوانی داشت و می گفت: طلاب مدرسه پس از اتمام دوره تحصیل در لامرد، باید برای ادامه تحصیل عازم شهر مقدس قم شوند تا هم از لحاظ علمی و هم از لحاظ معرفتی رشد کنند.

وی در دوران حیات خود در بحث عمران و آبادانی و ایجاد ادارات و نهادهای لامرد بویژه در مورد مسائل آموزشی همچون ساخت دانشگاه آزاد واحد لامرد، حوزه علمیه خواهران و برادران، ساخت بیمارستان لامرد، مصلی بزرگ الغدیر لامرد و دیگر امورات شهرستان نقشی پررنگ و تأثیرگذار بودند.

این عالم بزرگ، از ابتدای انقلاب پا به پای نمایندگان لامرد پیگیر امورات مردم بود حتی در سالی که لامرد و مهر نماینده خود (مرحوم حیاتی) را از دست داده بود بیشترین پی گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اسبق لامرد درگذشت

امام جمعه اسبق لامرد درگذشت